Bekijk

Alle hotels

Surrender to seaside serenity

Een unieke landmark

Silt vormt letterlijk het middelpunt van Middelkerke. Waarbij de interactie met natuur en zee zorgt voor een prikkeling van alle zintuigen. Het viersterrenhotel biedt 70 luxueuze kamers met uitgestrekt zeezicht. Tijdens je verblijf geniet je van het uitgebreide ontbijt en de wellnessruimte met zicht op het strand en de zee.

  • Casino

    Het nieuwe casino van Middelkerke vindt plaats in het Silt gebouw.

  • Polyvalent

    Silt biedt mogelijkheden om seminaries te organiseren.

  • Culinair

    Een bar en restaurant met zeezicht tast alle verbeelding.

Silt 5 Silt familiekamer 69
Silt familiekamer 67 Silt familiekamer 3

Op het ritme van de zee

Surrender to seaside serenity. Geef je over aan de serene rust van de Belgische kust. Geniet vanuit de stijlvolle kamers van het prachtige uitzicht op de zee. Ontdek de ultieme harmonie tussen luxe en natuur en kom volledig tot rust in onze oase van sereniteit. Silt Hotel zorgt voor een verblijf om nooit te vergeten. Dichter bij het strand kan je in België niet vinden.

Silt uitzicht West4

C-Hotels Cadeaubon

Met een zelf te kiezen bedrag kan een onvergetelijke overnachting geboekt worden in Silt of een C-Hotels naar keuze. Er bestaat eveneens de optie om een cadeaubon te schenken voor een heerlijk ontbijtbuffet.

Silt bar 42
Silt uitzicht 2
Silt dubbelnoord 25 4
Silt bar 32
Silt ontbijt 57
Silt twinoost 9
Silt Building Middelkerke web
Silt twinnoord 20 2
Silt uitzicht 33
Silt bar 42
Silt uitzicht 2
Silt dubbelnoord 25 4
Silt bar 32
Silt ontbijt 57
Silt twinoost 9
Silt Building Middelkerke web
Silt twinnoord 20 2
Silt uitzicht 33

Opbouw van Silt

Lees het verhaal van de opbouw en bekijk de voortgang van de werken. Aan de hand van video's kunt u een goed beeld krijgen hoe het Silt gebouw er momenteel uitziet.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een reservering maken?

U kan via verschillende kanalen een reservering maken.
Voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u rechtstreeks via onze website.
Om te reserveren via onze website is er een kredietkaart vereist.

Indien gewenst kan u via e-mail of telefonisch reserveren, houdt hiervoor steeds uw kredietkaart bij de hand.

Hoe kan ik een reservatie wijzigen of annuleren?

Gelieve contact op te nemen met de receptie via telefoon of per e-mail. Er wordt nagezien of uw reservatie op dat moment gewijzigd of geannuleerd kan worden, dit is afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn. De annuleringsvoorwaarden variëren afhankelijk van het tarief dat u heeft gekozen.
Alle informatie over de annuleringsvoorwaarden kunt u terugvinden op uw reservatiebevestiging. Indien u een non-refundable reservatie heeft geboekt kan u in geen geval annuleren of wijzigen. Als u geen rechtstreekse reservering heeft gemaakt, maar via booking.com of een ander kanaal, en u wenst uw reservatie te wijzigen of te annuleren? Dan moet u contact opnemen met het kanaal waar u de boeking heeft gemaakt. Zij gaan u verder adviseren omtrent de mogelijke stappen.

Kan ik een reservatie maken zonder credit card?

Indien u niet beschikt over een kredietkaart, kunt u de reservering via overschrijving betalen. Betalen per overschrijving kan niet bij een online reservering, enkel wanneer u telefonisch of per mail reserveert. De reservering dient minimum 1 week op voorhand gemaakt te worden en het bedrag dient binnen de 48u na reservering overgemaakt te worden op de hotelrekening. Bij een last minute reservering, vragen wij u om het betalingsbewijs onmiddellijk na overschrijving te bezorgen, op die manier is uw reservering eveneens gegarandeerd.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00u.
Uitchecken: voor 11:00u.

Indien u vroeger aankomt, kunnen wij uw bagage in bewaring nemen. Vroeger inchecken is mogelijk als onze bezetting het toelaat. Gelieve daags voor aankomst of op de dag zelf in de voormiddag te contacteren om na te vragen als u vroeger kan inchecken. U kan vooraf online inchecken, zo verloopt de check-in bij aankomst vlot.

Uitchecken gebeurt aan de receptie. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van de online check-out. Op de dag van vertrek kunnen wij uw bagage in bewaring nemen om later op de dag op te halen. Op die manier kan u nog ten volle van uw laatste dag vakantie genieten.

Tot hoe laat kan er ingecheckt worden?

Onze 4 sterren hotels zijn 24/24 en 7/7 geopend.
In onze 3 sterren hotels voorzien wij een late check-in na sluitingstijd van de receptie.

U neemt contact op met het hotel indien u niet voor sluitingstijd kan inchecken.
Het is ook mogelijk dat één van onze medewerkers u contacteert per telefoon of per e-mail. U ontvangt de nodige uitleg en code om de hotelsafe te openen.
U meldt zich daags na check-in even aan bij de receptie om de verdere formaliteiten voor uw verblijf in orde te brengen.

Hoe kan ik C-Hotels Silt bereiken?

Met de auto:
Het hotel bevindt zich op het Epernayplein. Opgepast, dit is een voetgangerszone. U kan in de ondergrondse parking parkeren of de kiss & ride gebruiken om uw bagage uit te laden (beperkte tijd).

Met het openbaar vervoer:

U neemt de trein naar het station van Oostende.
Aan het station kan u eenvoudig de kusttram nemen, stap af aan de halte Epernayplein.

Luchthaven Oostende
Vanaf de luchthaven kunt u gemakkelijk de buslijn 60 of de kusttram nemen om naar Middelkerke te reizen.

Luchthaven Brussel

Als u op de luchthaven van Brussel aankomt, kunt u eerst de trein nemen naar Oostende en vervolgens vanaf Station Oostende eenvoudig buslijn 60 of de kusttram naar Middelkerke nemen.

Is er een parkeerplaats bij C-Hotels Silt?

Optioneel kan u een gebruik maken van de betalende parking van Silt Middelkerke.

Is het hotel toegankelijk voor mensen met een beperking?

Al onze hotels en bijhorende faciliteiten zijn toegankelijk voor gasten met een beperking.
Een aantal kamers zijn extra aangepast aan de noden.

Zijn honden toegelaten in het hotel?

Honden zijn toegelaten in:
C-Hotels Andromeda mits een supplement van € 22 per hond per nacht. (uitgezonderd in de Andromeda Suite)
C-Hotels Continental, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Zeegalm mits een supplement van € 16.50 per hond per nacht.

Houdt u er rekening mee dat honden niet toegelaten zijn in de ontbijtruimte.

Honden zijn niet toegelaten in C-Hotels Burlington, C-Hotels Silt en C-Hotels Helios.


Is er Wifi voorzien?

Al onze hotels voorzien supersnelle wifi voor de hotelgast. Wifi is toegankelijk in zowel de hotelkamer als in alle gemeenschappelijke delen van het hotel.

Kan ik een cadeaubon aankopen bij C-Hotels?

U kan een cadeaubon aankopen aan de receptie van één van de C-Hotels. Indien u de bon niet ter plaatse kan aankopen, vragen wij om het bedrag over te schrijven. Van zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de cadeaubon op.

Een cadeaubon kan aangekocht worden voor een bedrag naar keuze. Er kan geen cadeaubon aangekocht worden voor een bepaalde overnachting gezien de prijzen van de kamers steeds verschillen naargelang de periode en bezetting in het hotel.

Wanneer uw cadeaubon verlopen is, moet u contact op nemen met de receptie van het hotel naar keuze met de vermelding van het nummer en waarde van uw cadeaubon. De bon is 1 jaar geldig. Is hij verlopen? Dan zal de receptie bekijken of de bon kan verlengd worden.

Hoe reserveer ik met een voucher of cadeaubon?

Indien u beschikt over een voucher of cadeaubon, dan neemt u rechtstreeks contact met de receptie van het hotel. Uw bon kan enkel bij een rechtstreekse reservatie gebruikte worden. Indien u online een reservatie plaatst, kunt u bij de opmerkingen de vouchercode en de waarde vermelden. Dit wordt dan manueel verrekend. Het is niet mogelijk om een voucher of cadeaubon te gebruiken voor reservaties via booking.com, Expedia of andere online travel agents.

Overnachten in Silt?

Ontdek de ultieme harmonie tussen luxe en natuur en kom volledig tot rust aan zee.

Blijf op de hoogte