Bekijk
C HOTELS Helios Modellen 9 I7 A1493 Klein

Veelgestelde
Vragen

Reserveren

Hoe kan ik een reservering maken?

U kan via verschillende kanalen een reservering maken.
Voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u rechtstreeks via onze website.
Om te reserveren via onze website is er een kredietkaart vereist.

Indien gewenst kan u via e-mail of telefonisch reserveren, houdt hiervoor steeds uw kredietkaart bij de hand.

Kan ik een reservatie maken zonder credit card?

Indien u niet beschikt over een kredietkaart, kunt u de reservering via overschrijving betalen. Betalen per overschrijving kan niet bij een online reservering, enkel wanneer u telefonisch of per mail reserveert. De reservering dient minimum 1 week op voorhand gemaakt te worden en het bedrag dient binnen de 48u na reservering overgemaakt te worden op de hotelrekening. Bij een last minute reservering, vragen wij u om het betalingsbewijs onmiddellijk na overschrijving te bezorgen, op die manier is uw reservering eveneens gegarandeerd.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Als u per kredietkaart betaalt, dan wordt het bedrag 48u voor aankomst in mindering gebracht. U ontvangt hiervan een automatische bevestiging vanuit ons reserveringssysteem.

Als u per overschrijving betaalt, dan sturen wij geen automatische bevestiging. Indien gewenst kan u enkele dagen na overschrijving contact opnemen om na te vragen of we de betaling goed ontvangen hebben.

Wanneer u via een ander kanaal (bv. Booking) reserveerde, dient u via dat kanaal contact op te nemen.

Hoe kan ik een reservatie wijzigen of annuleren?

Gelieve contact op te nemen met de receptie via telefoon of per e-mail. Er wordt nagezien of uw reservatie op dat moment gewijzigd of geannuleerd kan worden, dit is afhankelijk van de boekingsvoorwaarden die op uw reservering van toepassing zijn. De annuleringsvoorwaarden variëren afhankelijk van het tarief dat u heeft gekozen.
Alle informatie over de annuleringsvoorwaarden kunt u terugvinden op uw reservatiebevestiging. Indien u een non-refundable reservatie heeft geboekt kan u in geen geval annuleren of wijzigen. Als u geen rechtstreekse reservering heeft gemaakt, maar via booking.com of een ander kanaal, en u wenst uw reservatie te wijzigen of te annuleren? Dan moet u contact opnemen met het kanaal waar u de boeking heeft gemaakt. Zij gaan u verder adviseren omtrent de mogelijke stappen.

Kan ik ter plaatse betalen?

U dient altijd op voorhand uw kredietkaartgegevens (Visa, Mastercard) door te geven aan ons. De betaling zal 5 dagen voor aankomst van uw rekening gaan. Indien u niet beschikt over een kredietkaart kunt u 1 week op voorhand ook een overschrijving uitvoeren.

Kan ik een reservatie maken voor mijn kind, jonger dan 18 jaar?

Dit is geen enkel probleem. Als de kinderen een schriftelijke goedkeuring krijgen van de ouders, is dit voldoende voor het hotel.

Hoe reserveer ik met een voucher of cadeaubon?

Indien u beschikt over een voucher of cadeaubon, dan neemt u rechtstreeks contact met de receptie van het hotel. Uw bon kan enkel bij een rechtstreekse reservatie gebruikte worden. Indien u online een reservatie plaatst, kunt u bij de opmerkingen de vouchercode en de waarde vermelden. Dit wordt dan manueel verrekend. Het is niet mogelijk om een voucher of cadeaubon te gebruiken voor reservaties via booking.com, Expedia of andere online travel agents.

Hoe kan ik een factuur van mijn verblijf krijgen?

U kan reeds bij check-in of check-out melden dat u een factuur wenst van uw verblijf. Gelieve ons uw facturatiegegevens mee te delen.
Mocht u dit na uw verblijf nog wensen, neem dan contacteren op met de receptie zodat wij u een factuur per e-mail kunnen bezorgen.

Faciliteiten

Is het hotel toegankelijk voor mensen met een beperking?

Al onze hotels en bijhorende faciliteiten zijn toegankelijk voor gasten met een beperking.
Een aantal kamers zijn extra aangepast aan de noden.

Is er Wifi voorzien?

Al onze hotels voorzien supersnelle wifi voor de hotelgast. Wifi is toegankelijk in zowel de hotelkamer als in alle gemeenschappelijke delen van het hotel.

Welke hotels beschikken over een wellness?

In C-Hotels Andromeda hebben alle hotelgasten gratis toegang tot de wellnessfaciliteiten. Het zwembad, de jacuzzi, de sauna en Hammam zijn dagelijks open van 7u tot 22u. Hotelgasten kunnen ook een ontspannende schoonheidsbehandeling bijboeken.

In C-Hotels Helios hebben de hotelgasten toegang tot de Finse sauna of infraroodcabine.

Welke hotels beschikken over een fitness?

C-Hotels Andromeda beschikt over een uitgebreide fitness met verschillende toestellen.

In C-Hotels Helios is er een loopband en step aanwezig.

Welke hotels zijn voorzien van een restaurant?

Wij hebben geen restaurant in onze hotels, enkel een ontbijtbuffet.

Is er een bar aanwezig?

C-Hotels Andromeda beschikt over een gezellige C-Bar met zeezicht waar een drankje en tapasplank besteld kan worden. Er worden geen volwaardige maaltijden geserveerd in de bar. De C-Bar is toegankelijk voor iedereen, ook voor niet hotelgasten.

Bij C-Hotels Burlington, C-Hotels Helios, C-Hotels Continental, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Zeegalm is er een bar aanwezig.

Welke hotels beschikken over een dakterras?

C-Hotels Burlington, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Helios beschikken over een dakterras

Ontbijt

Is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs?

Bij Andromeda is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs.

Bij Burlington, Excelsior, Helios, Continental en Zeegalm is het ontbijt niet inbegrepen in de kamerprijs. U kunt dit optioneel bijboeken.

Wat wordt er geserveerd aan het ontbijtbuffet?

Er is een ruim aanbod van verschillende broodsoorten, koffiekoeken, pannenkoeken, charcuterieën, kazen, yoghurt, vers fruit, cornflakes, granola, warme worstjes, eitjes, verschillende verse fruitsappen,…

Indien u de voorkeur geeft aan vegetarische voeding, dan vindt u een ruim assortiment zoals vers fruit, kaas, eieren, volkorenbrood, allerlei soorten yoghurt, een ruim aanbod aan granen, crackers, superfood en rauwkost. Ook veganisten kunnen hun dag beginnen met vers fruit, rauwkost en een sterk kopje koffie of thee.

Tijdens het ontbijtbuffet is er steeds glutenvrij brood aanwezig alsook een assortiment aan glutenvrije crackers. Er zijn steeds lactose vrije producten aanwezig op het buffet zoals soja-melk.

Kan ik ontbijten op de kamer?

U kunt het ontbijt zelf samenstellen in de ontbijtzaal en met een plateau meenemen naar de kamer.

Indien u wenst dat het ontbijt naar uw kamer wordt gebracht, zal een selectie door onze ontbijtmedewerkers worden samengesteld. Hiervoor wordt een supplement van € 10 per kamer per dag aangerekend.

Kan ik in een ontbijt reserveren, ook al ben ik geen hotelgast?

Als u geen gast bent in het hotel, kunt u wel een ontbijt reserveren in het hotel. En dit volgens beschikbaarheid.
De kostprijs voor het ontbijt is afhankelijk van het hotel waar u wenst te ontbijten.
Wij vragen minimum enkele dagen voordien te reserveren, per telefoon of per e-mail.

Kan ik een cadeaubon aankopen bij C-Hotels?

U kan een cadeaubon aankopen aan de receptie van één van de C-Hotels. Indien u de bon niet ter plaatse kan aankopen, vragen wij om het bedrag over te schrijven. Van zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de cadeaubon op.

Een cadeaubon kan aangekocht worden voor een bedrag naar keuze. Er kan geen cadeaubon aangekocht worden voor een bepaalde overnachting gezien de prijzen van de kamers steeds verschillen naargelang de periode en bezetting in het hotel.

Wanneer uw cadeaubon verlopen is, moet u contact op nemen met de receptie van het hotel naar keuze met de vermelding van het nummer en waarde van uw cadeaubon. De bon is 1 jaar geldig. Is hij verlopen? Dan zal de receptie bekijken of de bon kan verlengd worden.

Algemeen

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00u.
Uitchecken: voor 11:00u.

Indien u vroeger aankomt, kunnen wij uw bagage in bewaring nemen. Vroeger inchecken is mogelijk als onze bezetting het toelaat. Gelieve daags voor aankomst of op de dag zelf in de voormiddag te contacteren om na te vragen als u vroeger kan inchecken. U kan vooraf online inchecken, zo verloopt de check-in bij aankomst vlot.

Uitchecken gebeurt aan de receptie. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van de online check-out. Op de dag van vertrek kunnen wij uw bagage in bewaring nemen om later op de dag op te halen. Op die manier kan u nog ten volle van uw laatste dag vakantie genieten.

Zijn honden toegelaten in het hotel?

Honden zijn toegelaten in:
C-Hotels Andromeda mits een supplement van € 22 per hond per nacht. (uitgezonderd in de Andromeda Suite)
C-Hotels Continental, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Zeegalm mits een supplement van € 16.50 per hond per nacht.

Houdt u er rekening mee dat honden niet toegelaten zijn in de ontbijtruimte.

Honden zijn niet toegelaten in C-Hotels Burlington, C-Hotels Silt en C-Hotels Helios.


Tot hoe laat kan er ingecheckt worden?

Onze 4 sterren hotels zijn 24/24 en 7/7 geopend.
In onze 3 sterren hotels voorzien wij een late check-in na sluitingstijd van de receptie.

U neemt contact op met het hotel indien u niet voor sluitingstijd kan inchecken.
Het is ook mogelijk dat één van onze medewerkers u contacteert per telefoon of per e-mail. U ontvangt de nodige uitleg en code om de hotelsafe te openen.
U meldt zich daags na check-in even aan bij de receptie om de verdere formaliteiten voor uw verblijf in orde te brengen.

Kan ik een attentie bestellen voor een speciale gelegenheid?

Bij C-Hotels kunt u een boeket bloemen, een fles bubbels, taart of pralines bestellen om bij aankomst op de kamer te plaatsen. Dit dient dit steeds 3 dagen op voorhand aangevraagd te worden. Voor meer informatie en tarieven kunt u contact opnemen met de receptie van het hotel.

Waar kan ik informatie vinden over de evenementen aan de kust?

In de inkomhal van onze hotels vindt u steeds een folderstand met alle mogelijke evenementen in de buurt. Ook kunt u alle evenementen en activiteiten raadplegen via de site van de kustgemeentes of in het toerismebureau. Uiteraard kunt u ook inspiratie opdoen via deze links: Oostende, Middelkerke, Blankenberge, De Panne

Ik ben iets vergeten in het hotel, wat moet ik doen?

Indien u een voorwerp vergeten bent na uw verblijf, dan neemt u best rechtstreeks contact op met het hotel, per e-mail of per telefoon.
Indien het voorwerp teruggevonden wordt, kan u het zelf ophalen, of sturen wij het tegen betaling op naar uw thuisadres.

Ik ben geïnteresseerd in een job bij C-Hotels. Wie kan ik hiervoor contacteren?

U kunt altijd spontaan solliciteren door contact op te nemen via jobs@c-hotels.be.
Stuur uw cv en motivatiebrief mee, zodat wij u kunnen contacteren.

Ik heb een klacht na mijn verblijf. Wat moet ik doen?

Wij appreciëren uw waardevolle feedback, en zullen dit gebruiken om de algemene ervaring nog meer te verbeteren.
U mag een e-mail sturen naar de receptie van het hotel. Deze wordt voor verdere opvolging doorgestuurd naar onze kwaliteitsverantwoordelijke.

Heeft u
nog vragen?

Neem dan gerust contact op.
Wij beantwoorden u vraag zo snel mogelijk.

Blijf op de hoogte