Bekijk

Alle hotels

Just a
perfect
stay

Welkom bij Excelsior

C-Hotels Excelsior is gelegen op de zeedijk van Middelkerke en op een boogscheut van het centrum. Ideaal voor een heerlijke strandvakantie. Genieten van een ontbijtbuffet met een adembenemend zicht op zee is een ideale start voor een nieuwe dag. Ontdek zeker de prachtige polders en de nabijgelegen Warandeduinen.

Westtoer 1200x1500 Excelsior 17 04 23 105
Excelsior receptie lounge 009 Excelsior receptie lounge 005

Uitgebreid ontbijt!

Hier begint de dag met het ontbijt mét zicht op zee. Geniet van een uitgebreid buffet met koffie of thee, roerei, een assortiment van brood en koeken. Teveel om op te noemen. Het ontbijtbuffet is steeds inbegrepen in het verblijf.



Dagelijks van 8:00 tot 11:00 u

Excelsior ontbijt 014 Excelsior ontbijt 018
1200x1500 Excelsior ontbijt 001

C-Hotels Cadeaubon

Met een zelf te kiezen bedrag kan een onvergetelijke overnachting geboekt worden in Hotel Excelsior of een C-Hotels naar keuze. Er bestaat eveneens de optie om een cadeaubon te schenken voor een heerlijk ontbijtbuffet.

Laat je inspireren

C-Hotels Excelsior ligt aan de zeedijk, in het centrum van Middelkerke. De ideale uitvalsbasis voor heel wat bezienswaardigheden en activiteiten. Een wandeling langs de zeedijk, een gezellig etentje in een nabijgelegen restaurant of een fietstocht in de prachtige polders. Wij hebben alvast wat leuke tips voorbereid voor je verblijf in Middelkerke.

C HOTELS 4484 skinn Middelkerkeredders
Middelkerke hotel Exelsior uitzicht 3 C HOTELS 4503 skinn

Overnachten in
Excelsior?

Genieten van het strand van Middelkerke, het centrum en de rustige omgeving. Geniet van de zee en van de leuke activiteiten. Boek een verblijf in Hotel Excelsior.

Veelgestelde
Vragen

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Inchecken: vanaf 15:00u.
Uitchecken: voor 11:00u.

Indien u vroeger aankomt, kunnen wij uw bagage in bewaring nemen. Vroeger inchecken is mogelijk als onze bezetting het toelaat. Gelieve daags voor aankomst of op de dag zelf in de voormiddag te contacteren om na te vragen als u vroeger kan inchecken. U kan vooraf online inchecken, zo verloopt de check-in bij aankomst vlot.

Uitchecken gebeurt aan de receptie. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van de online check-out. Op de dag van vertrek kunnen wij uw bagage in bewaring nemen om later op de dag op te halen. Op die manier kan u nog ten volle van uw laatste dag vakantie genieten.

Hoe kan ik een reservering maken?

U kan via verschillende kanalen een reservering maken.
Voor de beste tarieven en voorwaarden reserveert u rechtstreeks via onze website.
Om te reserveren via onze website is er een kredietkaart vereist.

Indien gewenst kan u via e-mail of telefonisch reserveren, houdt hiervoor steeds uw kredietkaart bij de hand.

Kan ik een reservatie maken zonder credit card?

Indien u niet beschikt over een kredietkaart, kunt u de reservering via overschrijving betalen. Betalen per overschrijving kan niet bij een online reservering, enkel wanneer u telefonisch of per mail reserveert. De reservering dient minimum 1 week op voorhand gemaakt te worden en het bedrag dient binnen de 48u na reservering overgemaakt te worden op de hotelrekening. Bij een last minute reservering, vragen wij u om het betalingsbewijs onmiddellijk na overschrijving te bezorgen, op die manier is uw reservering eveneens gegarandeerd.

Zijn honden toegelaten in het hotel?

Honden zijn toegelaten in:
C-Hotels Andromeda mits een supplement van € 22 per hond per nacht. (uitgezonderd in de Andromeda Suite)
C-Hotels Continental, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Zeegalm mits een supplement van € 16.50 per hond per nacht.

Houdt u er rekening mee dat honden niet toegelaten zijn in de ontbijtruimte.

Honden zijn niet toegelaten in C-Hotels Burlington, C-Hotels Silt en C-Hotels Helios.


Tot hoe laat kan er ingecheckt worden?

Onze 4 sterren hotels zijn 24/24 en 7/7 geopend.
In onze 3 sterren hotels voorzien wij een late check-in na sluitingstijd van de receptie.

U neemt contact op met het hotel indien u niet voor sluitingstijd kan inchecken.
Het is ook mogelijk dat één van onze medewerkers u contacteert per telefoon of per e-mail. U ontvangt de nodige uitleg en code om de hotelsafe te openen.
U meldt zich daags na check-in even aan bij de receptie om de verdere formaliteiten voor uw verblijf in orde te brengen.

Kan ik een cadeaubon aankopen bij C-Hotels?

U kan een cadeaubon aankopen aan de receptie van één van de C-Hotels. Indien u de bon niet ter plaatse kan aankopen, vragen wij om het bedrag over te schrijven. Van zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de cadeaubon op.

Een cadeaubon kan aangekocht worden voor een bedrag naar keuze. Er kan geen cadeaubon aangekocht worden voor een bepaalde overnachting gezien de prijzen van de kamers steeds verschillen naargelang de periode en bezetting in het hotel.

Wanneer uw cadeaubon verlopen is, moet u contact op nemen met de receptie van het hotel naar keuze met de vermelding van het nummer en waarde van uw cadeaubon. De bon is 1 jaar geldig. Is hij verlopen? Dan zal de receptie bekijken of de bon kan verlengd worden.

Is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs?

Bij Andromeda is het ontbijt inbegrepen in de kamerprijs.

Bij Burlington, Excelsior, Helios, Continental en Zeegalm is het ontbijt niet inbegrepen in de kamerprijs. U kunt dit optioneel bijboeken.

Is er een bar aanwezig?

C-Hotels Andromeda beschikt over een gezellige C-Bar met zeezicht waar een drankje en tapasplank besteld kan worden. Er worden geen volwaardige maaltijden geserveerd in de bar. De C-Bar is toegankelijk voor iedereen, ook voor niet hotelgasten.

Bij C-Hotels Burlington, C-Hotels Helios, C-Hotels Continental, C-Hotels Excelsior en C-Hotels Zeegalm is er een bar aanwezig.

Blijf op de hoogte